Home » , , , , , , » 4 Mart Yetenek Sizsiniz Türkiye 2. Tur Nurullah Selim Dans Gösterisi Video İzle

4 Mart Yetenek Sizsiniz Türkiye 2. Tur Nurullah Selim Dans Gösterisi Video İzle

emre | Pazar, Mart 04, 2012 | 0 yorum

Gösteri öncesi Acun ile sohbet eden Nurullah Selim yine salonu birbirine kattı. Elemelerde derslerinin iyi olmadığını söyleyen Nurullah Selim karneden 5 tane 1 gördüm, yanlışlıkla bir tanesini 2 yapmışlar dedi. Nurullah Selim gösteri sonrası fotoğraf çektiren oldu dedi. Öğretmen Nurullah Selim’le fotoğraf çektirmiş olması ise Acun ve diğer jürileri şaşırttı. Nurullah Selim bende şaşırdım diyerek yine herkesi yıkıp geçti. Nurullah Selim daha sonra “Yolda tanıyanlar suratıma bakıyorlar, kızlar fazla şey yapmıyor, fazla yüz vermiyorlar. Genellikle erkekler fotoğraf çektiriyor. Ama duyuyorum ben alttan alttan şey ediyorlar, görüyorum” dedi. Nurullah Selim Acun Ilıcalı sohbeti 2. tur Yetenek Sizsiniz son bölümün en renkli dakikaları oldu.


Yarışmaya katılması hakkında ailesinin görüşlerini söyleyen Nurullah Selim annesinin evdeki gibi deli hareketler yaparsan falan dediğini söyledi. İlk tur performansı sonrası Acun Ilıcalı Nurullah Selim’i İstanbul’a getirtmiş ve bir süre ders almasını sağlamış. Dans eğitmenleri ile 4 gün çalışan Nurullah Selim bu derslerin hakkını dans performansı ile verdi. Ailenin en küçüğü olmasının dezavantajlarını anlatırken ekmek almaya sürekli kendisinin gitmesini söyleyen Nurullah Selim, kardeşlerine haksızlık ettiğini de itiraf etti. Nurullah Selim “Ekmek almaya devamlı gidiyordum dedim Abim üniversiteye gitmeden ekmek sırası, o gitti ben gittim, o üniversiteye gidince hep ben gittim” dedi. Hülya Avşar’ın Nurullah Selim’in abisini görmek istemesi üzerine Nurullah Selim “Abi kafanı uzat” diyerek abisini çağırdı. Abisi Adem Selim kardeşi için “İyidir, biraz kafa ütülüyor sadece” dedi.



Sahneye iki dansçı kızla gelen Nurullah Selim popüler müzikler eşliğinde yine kendi tarzında dans etti. Arkasında iki kızla dans eden Nurullah Selim oldukça ilginç ve hareketli bir dans sundu. Nurullah Selim’in dans ettiği parça ile uyumlu hareketleri alkış almasını sağladı. Salonun büyük desteğini kazanan Nurullah Selim jüriden de alkış aldı. Dansçı kızların arasına geçerek dansının temposunu arttıran Nurullah Selim salonu coşturdu ve kahkahaya boğdu. Nurullah Selim dans performansı sonrası salondan uzun süre tezahürat aldı. Tekrar mikrofonu eline alan Nurullah Selim sohbete devam etti. Dans ettiği kızları salona tanıtan Nurullah Selim dansçı kızları övdü.


Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. 720p - 1080p Film İzle , Maçı İzle , Bölüm İzle , Dizi İzle , Fragman İzle - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger