Home » , , , » 2012 AÖF Sınav Takvimi Tarihi ve Başvuru Zamanı

2012 AÖF Sınav Takvimi Tarihi ve Başvuru Zamanı

emre | Cuma, Mart 09, 2012 | 0 yorum
Binlerce öğrenciyi ilgilendiren Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi bölümlerinin 2012 yılı sınavları ile ilgili bilgilendirme Anadolu Üniversitesi tarafından yapıldı. 2012 Açıköğretim sınav tarihi binlerce öğrenciyi ilgilendiriyor. Birçoğu aynı zamanda çalışan öğrenciler 2012 Açıköğretim sınav tarihleri ile ilgili sınav takvimini takip ederek sınavlara hazırlanıyor. 2012 AÖF sınavları ne zaman yapılacak sorusu binlerce okul öğrencisinin merak konusu oluyor. Sitemizde 2012 AÖF sınav tarihi açıklamasını bekleyen öğrencilere dönük haberlerimiz devam ediyor. 2012 Açıköğretim sınavları ile ilgili bilgiler gelmeye devam ettikçe sizlerle paylaşacağız. Öte yandan 2012 AOF sınav tarihleri birçok branştan öğrencinin hangi tarihler arsında sınava gireceğine dair bilgiler içeriyor. Sınav takviminde 2012 AÖF arasınav tarihleri de yer alıyor. 2012 AÖF sınav takvimi ile belirlenen sınav tarihlerini yazımızın devamında bulabilirsiniz. Ara sınavların ardından gerçekleştirilecek olan ve özellikle tek dersten kalan öğrencilerin merak ettikleri AÖF 2012 bütünleme tarihleri de okul yönetiminin açıklaması ile birlikte netleşmiş oldu. Ara sınavların ardından gerçekleştirilecek olan 2012 AÖF final tarihleri de kurumun sitesinden yapılan açıklamada yer aldı. Ülkemizde yaygın eğitime devam eden binlerce öğrenciyi ilgilendiren açıköğretim sınav tarihleri ile ilgili ayrıntılar gelemeye devam ettikçe sizlerle paylaşmaya devam edeceğiz. 2012 açık öğretim bölümlerinden adalet sınav tarihleri, aof sınav tarihleri, edebiyat sınav tarihleri, işletme iktisat sınav tarihleri, kredili bölümlerin sınav tarihleri yapılan açıklama ile belirlenmiş oldu.
Anadolu Üniversitesi tarafından gelen açıklamada 2012 AÖF sınav takvimine göre bu yıl Açıköğretim, İktisat, İşletme (Yıllık) Ara Sınavları 07-08 Nisan 2012 tarihleri arasında yapılacağı bilgisine yer veriliyor. AÖF öğrencileri 2012 yılında tüm derslerden gireceği 2012 AÖF ara sınavlarında müfredatın yarısından sorumlu tutulacaklar. AÖF öğrencilerinin ara sınavlarda alacakları puanlar sınıf geçme notunun %30’un oluşturuyor. 2012 AÖF vizelerinin (Ara Sınav) ardından AÖF e-öğrenme web sitesinden 2012 AÖF ara sınav soruları ve cevapları yayınlanacak. 2012 AOF arasına soruları ve cevap anahtarları açıklamanın ardından sizlerle sitemizden paylaşılacak.
Açıköğretim İktisat, İşletme Yıl Sonu sınavları 02-03 Haziran 2012 tarihleri arasında gerçekleştirilecek. AÖF 2012 final sınav takviminde yer alan sınavlarda sınava girecek olan öğrenciler müfredatın tümünden sorumlu tutulacaklar. 2012 AÖF yılsonu sınavlarından alınan notlar geçme notunun %70’ini oluşturacak. 2012 AÖF ara sınavlarında alınan puanların %30'u ve yılsonu final sınavlarında alınan puanların %70'i toplanarak geçme notu hesaplanacak. Bir dersten geçmiş olmak için iki sınav notunun toplamının 50'yi geçmiş olması gerekiyor. AÖF 2012 ara sına ve final notlarının toplamı sonunda 50’yi tutturamayanlar için 08-09 Eylül 2012 tarihlerinde yapılacak olan bütünleme sınavlarına girme zorunluluğu doğur. Bu sınavdan alınan not geçme notu olan %50’yi geçmek zorunda. Aksi halde ders tekrarı gerekiyor.
Açıköğretim, İktisat, İşletme (Yıllık) Ara Sınavı 07-08 Nisan 2012Açıköğretim, İktisat, İşletme (Yıllık) Yıl Sonu Sınavı 02-03 Haziran 2012Açıköğretim, İktisat, İşletme (Yıllık) Bütünleme Sınavı 08-09 Eylül 2012Uzaktan Eğitim Programları (Dönemlik) Güz Dönemi Ara Sınavı (online) 03-04 Aralık 2011Açıköğretim, İktisat, İşletme (Dönemlik) Güz Dönemi Ara Sınavı 10-11 Aralık 2011Açıköğretim, İktisat, İşletme (Dönemlik) Güz Dönem Sonu Sınavı 21-22 Ocak 2012Uzaktan Eğitim Programları (Dönemlik) Güz Dönem Sonu Sınavı(online) 28-29 Ocak 2012Açıköğretim, İktisat, İşletme (Yıllık) Ara Sınavı 07-08 Nisan 2012Açıköğretim, İktisat, İşletme (Dönemlik) Bahar Dönemi Ara Sınavı 07-08 Nisan 2012Uzaktan Eğitim Programları (Dönemlik) Bahar Dönemi Ara Sınavı (online) 14-15 Nisan 2012Açıköğretim, İktisat, İşletme (Yıllık) Yıl Sonu Sınavı 02-03 Haziran 2012Açıköğretim, İktisat, İşletme (Dönemlik) Bahar Dönem Sonu Sınavı 02-03 Haziran 2012Uzaktan Eğitim Programları (Dönemlik) Bahar Dönem Sonu Sınavı (online) 9-10 Haziran 2012Açıköğretim, İktisat, İşletme (Yıllık) Bütünleme Sınavı 08-09 Eylül 20122012 AÖF Sınav Takvimi Tarihi ve Başvuru Zamanı, 10.0 out of 10 based on 1 rating Bir önceki yazımız olan 4+4+4 Sistemi Avantajları ve Dezavantajları Nedir? başlıklı makalemizde 4+4+4 sistemi, 4+4+4 sistemi avantajları ve 4+4+4 sistemi dezavantajları hakkında bilgiler verilmektedir.
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. 720p - 1080p Film İzle , Maçı İzle , Bölüm İzle , Dizi İzle , Fragman İzle - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger