Home » , , , , , » Dünyayı Geziyorum Malakka 05 Ağustos 2012 izle Kanaltürk 04508.2012

Dünyayı Geziyorum Malakka 05 Ağustos 2012 izle Kanaltürk 04508.2012

emre | Pazar, Ağustos 05, 2012 | 0 yorum
VerseD

Dünyayı Geziyorum özlem tunca izle, Dünyayı Geziyorum 05 ağustos izle, Dünyayı Geziyorum 05-08-2012 full video izle, Dünyayı Geziyorum programı izle, Dünyayı Geziyorum 05 ağustos 2012 tek parça izle, Dünyayı Geziyorum 05-08-2012 full video izle, Dünyayı Geziyorum son bölüm izle, Dünyayı Geziyorum yeni bölüm izle

Afrika'nın en vahşisi...
Dünyayı Geziyorum ekibi bu hafta, Afrika kıtasında, sonsuz düzlüklerin uzayıp gittiği Sadani Bölgesi'nde... Sadani'de uçsuz bucaksız bir doğa içinde Afrika'da yaşayan canlıların peşine düşen ekip, bu takipte Afrika mandalarını, zürafaları, sırtlanları, maymunları ve aslanları görüyor.

Özlem Tunca'nın hazırlayıp sundugu program, izleyicileri her hafta dünyanın bambaşka köşelerine alıp götürüyor. Farklı kültürleri ve bambaşka yaşamları Dünyayı Geziyorum programında bulabilirsiniz.

Posted in: Dünyayı Geziyorum Bunu E-postayla Gönder BlogThis! Twitter'da Paylaş Facebook'ta Paylaş
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. 720p - 1080p Film İzle , Maçı İzle , Bölüm İzle , Dizi İzle , Fragman İzle - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger