Home » » 0537 027 21 88 ve 0216 383 43 43 forma kazandınız.

0537 027 21 88 ve 0216 383 43 43 forma kazandınız.

emre | Çarşamba, Mart 21, 2012 | 0 yorum
Merhaba,
Bugün annemin telefonuna bu mesajdan gelmiş ve oda numarayı aramış. tedaşın filan ismi geçince güvenip istenen bilgileri vermiş. neyse ki cep telefonu kredi kartına kayıtlı olmadığı için işlemi tamamlayamamışlar ve parayı çekememişler.

Bu mevzu kesinlikle DOLANDIRICILIKTIR.

Çünkü, eve gelince haberim oldu hemen numarayı aradım iptalini istedim. Telefondaki kadın böyle birşey yapamayacağını 2 ay kullanmak zorunda olduğumuzu ve ancak ondan sonra iptal edebileceğini söyledi. Sonra sordum dedim sizin firmanız bağlı olduğunuz kurum nedir diye Tedaş dedi. Dedim tedaş 537 li numaradan mı mesaj atıyor ve mesajda hiç tedaş filan diye birşey geçmiyor. Bana diyor ki ‘efendim bilgisayar otomatik olarak tüm kredi kartı kullanıcılarına gönderdiği için için tedaş ibaresi geçmiyor.’ sonra dedim mesajda çekiliş yazıyor, şimdide herkes diyorsunuz nasıl oluyor dedim. İşte efenim bize güvenmiyor musunuz falan filan birşeyler diyor. sonra tekrar sordum 537 li şirket numarası mı olur diye. birşey söyleyemedi.

Böylece sahtekarlık olduğundan emin oldum ve hemen bankayı arayıp kredi kartını iptal ettirdim. Ne olur ne olmaz.

Dikkat edelim kredi kartı bilgilerimizi kimseye vermeyelim. Özellikle arkasındaki 3 haneli güvenlik numarasını.
Şikayet Eden : K. S.

0537 027 21 88 ve 0216 383 43 43 forma kazandınız.
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. 720p - 1080p Film İzle , Maçı İzle , Bölüm İzle , Dizi İzle , Fragman İzle - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger