Ai Se Eu Te Pego Sözleri Türkçe Çevirisi

emre | Pazartesi, Şubat 27, 2012 | 0 yorum
Son günlerin popüler şarkısı olan Michel Teló -  Ai Se Eu Te Pego'nun türkçe çevirisini sizinle paylaşıcam bugün.Şuan youtube'da yaklaşık 197m kez izlenen bu şarkı adeta ortalığı yıkıp geçti.Gerçektende sözlerini ilk başta anlamasakta melodisi bile insanın kulağına hoş geliyor.Bakalım "Ai Se Eu Te Pego" Türkçe çevirisi nasılmış.



Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego (Türkçe Çeviri)

Nossa, nossa
Hey, hey
Assim você me mata
Beni böyle öldüreceksin
Ai, se eu te pego,
Ah, bir yakalarsam
Ai, ai, se eu te pego
Ah, seni bir yakalarsam

Delícia, delícia
Nefis, çok hoş
Assim você me mata
Beni böyle öldüreceksin
Ai, se eu te pego,
Ah, bir yakalarsam
Ai, ai, se eu te pego
Ah, seni bir yakalarsam

Sábado na balada
Cumartesi, parti gecesi
A galera começou a dançar
Herkes dans etmeye başlıyor
E passou a menina mais linda
Mekanın en güzel kızı yanımdan geçti
Tomei coragem e comecei a falar
Bundan cesaret aldım ve konuşmaya başladım

Nossa, nossa
Hey, hey
Assim você me mata
Beni böyle öldüreceksin
Ai, se eu te pego,
Ah, bir yakalarsam
Ai, ai, se eu te pego
Ah, seni bir yakalarsam

Delícia, delícia
Nefis, çok hoş
Assim você me mata
Beni böyle öldüreceksin
Ai, se eu te pego,
Ah, bir yakalarsam
Ai, ai, se eu te pego
Ah, seni bir yakalarsam

Ai Se Eu Te Pego çeviri,Ai Se Eu Te Pego türkçe sözleri,Ai Se Eu Te Pego,Ai Se Eu Te Pego dinle ,Ai Se Eu Te Pego indir,
Ai Se Eu Te Pego sözleri
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. 720p - 1080p Film İzle , Maçı İzle , Bölüm İzle , Dizi İzle , Fragman İzle - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger