Home » » Adını Feriha Koydum 49. Bölüm (24.02.2012) DVBRip XviD 720P İndir

Adını Feriha Koydum 49. Bölüm (24.02.2012) DVBRip XviD 720P İndir

emre | Cumartesi, Şubat 25, 2012 | 0 yorum

Adını Feriha Koydum 49. Bölüm (24.02.2012) DVBRip XviD
Rıza, Feriha’nın attığı adımı karşılıksız bırakmaz ve kızını eve kabul eder. Mehmet bu duruma tepkisiz kalamaz. Emir’in apartmana geri dönmesiyle kapıcı dairesindeki huzursuzluk artar. Emir’le aynı apartmanda kalmayı göze alamayan Rıza, kesin bir karar alır. Aşkları bu kez de zorunlu ayrılıkla sınanan Feriha ve Emir’in özlemle başetmeleri kolay olmaz. Öte yandan Sanem’in Ünal’la ilişkisini öğrenen ve Sanem’i evden kovan Cansu’nun psikolojisi giderek kötüleşmektedir. Feriha, Cansu’nun yaşadıklarına kayıtsız kalamaz. Mehmet, Emir’le hesaplaşmak için fırsat kollarken, Levent geliyorum diyen tehlikenin farkındadır. Levent’in Mehmet ve Rıza ile yakınlığı ise Feriha ve Emir’i huzursuz eder. Emir ve Levent arasında yeni bir gerilim başlar. Feriha hiç beklemediği bir anda köşeye sıkışırken Emir büyük bir tehlikeyle burun burunadır. Bütün taşlar yerinden oynamak üzeredir.

Adını Feriha Koydum 49. Bölüm (24.02.2012) DVBRip XviD
DOWNLOAD TURBOBİT
http://turbobit.net/3t62xps09gty.html

DOWNLOAD UPLOADED
http://uploaded.to/file/ba4i7mgj
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. 720p - 1080p Film İzle , Maçı İzle , Bölüm İzle , Dizi İzle , Fragman İzle - All Rights Reserved
Template Modify by Creating Website
Proudly powered by Blogger